My photo
a utopist, a green, a free soul, a liberal, a young (well let's say 'a new' rather than 'young') mother, a rebel, a thinker, a smiler, a wonderer, a note, a butterfly, a rainbow, a nymph, a kite, a wave, a breeze from the sea, a purple soul, a chocolate-addict, a lover...

Sunday 7 August 2011

Kizimin ilk yol tatili


Sleeping beauty in her new car seat

Esasinda cok endiseliydik. Nasil gideriz, bizim surusumuzle ve molalarla birlikte Delfi 5 saat araba yolculuguna katlanabilecek mi diye. Ama iyi gecti diyebiliriz. Bodrum'a 3 sene once gitmistik ve ben olaganustu rahatlamistim. Ayni rahatlamanin yine olacagi hayaliyle gittik yine Bodrum'a ama artik bir 'anne' olmamdan mi kaynaklandi ya da  kisa sure icersinde ayni yeri iki kere kesfetmek bana gore olmadigindan mi kaynaklandi bilemiyorum ama bu sefer beni Bodrum cok sarmadi, yat gezisi haricinde (esasinda belki de artik Turkiye'de yasiyor olmamiz, zaten gunesin sicakligi ve denizin maviliginin yil boyunca bizimle birlikte olusu olaganustu bir degisiklik gibi gelmedi bize). Yine anneligin getirdigi bir sey olsa gerek, normalde yat gezilerinde 'deniz kizi' olarak cagirilan ve denizden hic birsekilde cikmayan ben tum yat gezisi boyunca sadece bir kez denize atlayacak enerjiyi bulabildim kendimde. Ama ben atladigimda herkes tekneye geri cikmis ve ogle yemegine gomulmuslerdi ve boylece turkuazin tum guzelligi bana kaldi :) Hayatimda ilk defa bir akvaryumun icinde yuzdum ve muhtesem bir deneyimdi.. Bu arada peki Delfi ne yapiyordu? 
@
Cesme beach
Babasinin kucaginda bana bakiyordu :) Bebek olunca maalesef insan birlikte yuzemiyor cogunlukla. Delfi de 11-17 saatleri disinda Ege kiyilarini denedi. Ilk olarak Cesme, sonra Foca ve Bodrum'da yuzdu. Gunes kremini icinde ne idugu belirsiz kimyasallara sicak bakmadigimiz icin hicbir sekilde kullanmiyoruz, ve bikini yerine resimde de gorebilecegi gibi 50 UV faktorlu surfcu mayosu giyiyor. 
Once su urkuttu esasinda Delfi'yi ama ta ki su topunu cikarip hep birlikte oynamaya baslayincaya kadar. Bebegini denize alistirmaya calisan ebeveynlere duyurulur, sutopu imdadiniza sizin de yetisebilir :)
Bugun sabah asansorle yukari cikip, uc haftanin ardindan evimize girdigimizde, arada gecen bu sure zarfinda kizimizin ne kadar buyudugunun farkina vardik birden. Artik Delfina emeklemek istiyor, kopru kuruyor, poposunun ustunde kaya kaya ilerliyor :) Tatilin en guc yanlarindan biri de bu oldu: otel/pansiyon odalarinda istedigi kadar alan bulup emekleme ve ayaklari uzerinde durma calismalari yapamadi bizim bildircin.
Bir de kizimin tatil arkadasi oldu. 
Kizimin ilk tatil arkadasi Halil'le Delfi oynarken :)
Kaldigimiz baska yerlerde rahat edemeyince uc yil once gittigimiz ve cok begendigimiz Bodrum Merkez'de olan Ugur Pansiyon'da kaldik son iki gece. Orda staj / ciraklik yapan Halil de kizimin tatil arkadasi oldu. Zaten Delfi etrafta kendinden birkac yas buyuk cocuk gordu mu cildiriyor, onlarin ilgisini cekmek icin birsuru ilginc ses cikartiyor :) Bu arada Ugur Pansiyon son uc yilda durdugu yerde kalmamis, pansiyonun sahibi Vedat Bey pansiyonu daha da guzellestirmek icin emek harcamis. Ellerine, emegine saglik! Insanlarin kendilerini gelistirmeleri, cevrelerini guzellestirmelerinden daha guzel bir sey var mi?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...