My photo
a utopist, a green, a free soul, a liberal, a young (well let's say 'a new' rather than 'young') mother, a rebel, a thinker, a smiler, a wonderer, a note, a butterfly, a rainbow, a nymph, a kite, a wave, a breeze from the sea, a purple soul, a chocolate-addict, a lover...

Tuesday 7 June 2011

Bebek arabasi: part 2

Ve nihayetinde sabirsizlikla bekledigim bebek arabasi geldi! Bana ebebek.com'un verdigi bilgide urunun 4 kg'luk oldugu yaziyordu, ama urunu daha elimi alir almaz 4 kg'nun cok ustunde oldugunu anladim. Nitekim urunu kurmadan, tekerlekleri vs. olmadan tarttim 7 kg'nun ustunde cikti. Diger parcalariyla 8 kg'nun ustunde olacagi kesin. Hemen ebebek.com'a eposta attim, ama bana geri donulmedi. Sonra tekrar eposta attim, bu sefer aradilar.  Profesyonel davranip, ozur dilediler ve ucretsiz olarak urunu geri teslim alip ucreti kredi kartima geri iade edeceklerini soylediler. Ne yalan soyleyeyim icim rahatladi. Simdi de bu asagidaki linktekini siparis verdim. Annem israrla bunu almami soyledi:
http://www.e-bebek.com/pusetler/chicco/chicco_ct_06_puset/CHI-406121725
Ben de 'anne' deneyimini dinleyerek siparisimi verdim :) Benim de boyle baston tipi bir bebek arabam vardi, ve annemin beni onda tasidigini cok iyi hatirliyorum. Bakalim benim kizim benim dunyalara degismeyecegim 'an'larimizin, maceralarimizin ne kadarini hatirlayacak?..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...