My photo
a utopist, a green, a free soul, a liberal, a young (well let's say 'a new' rather than 'young') mother, a rebel, a thinker, a smiler, a wonderer, a note, a butterfly, a rainbow, a nymph, a kite, a wave, a breeze from the sea, a purple soul, a chocolate-addict, a lover...

Monday 6 June 2011

Delfinam'in gittigi ilk nikah





Gecen Cumartesi kadim ve canim dostum Hatice'nin ev arkadasi ve sevgili arkadasim Gulce'nin nikahina gittik Uskudar Evlendirme Dairesi'nde, ve bu Delfi'nin gittigi ilk nikah oldu. Sembolik olarak nikahin kiyildigi yer, Kizkulesine yakinligi vs. dusunulurse cok romantik oldu bence. Daha onceden Uskudar Evlendirme Dairesi'ne hic gitmemistim. Harika yuvarlak bir salon ve muhtesem bir kubbesi var. Su an cok hayiflaniyorum niye salonun fotografini cekmemisim diye :( Nikahsa cok eglenceliydi. Gelin ve damat hayatimda gordugum en super gelin arabasinda geldi: balonlarla donatilmis 60 model bir Volkswagen minibus. Hani bir cizgi-animasyon film var Up, ayni ondaki balonlar gibi :) Bi de izmir'li damadimiz 'evet' dedikten sonra arkadaslari "Ramazan bunu bize nasil yaparsin?" diye pankart acti, cok komik oldu :) Cok gulduk :) Bir de vosvos'un soforu Damien'in ogrencisi cikmaz mi, Damien 16 milyonluk istanbul'un kucuk bir yer oldugunu dusunmeye basladi :) 

Delfina ve ben
 gelin arabasinin onunde :)
Nikahin ardindan, Salacak'a sallandik. Kizim ilk defa Kizkulesi'ni gordu, havasini soludu. Gunesin batisini izledik, sonra bir baktim ki saat 22.00 olmus. Delfina'nin da uyumasiyla birlikte, dedim ki: 'Esra, biliyorum gonlun istiyor ki ogrencilik gunlerindeki gibi son Besiktas motoru kalkincaya kadar burda oturasin, ama kizin uyudu. Hadi yolun da uzun, sen basla evinizin yolunu tutmaya. Hem daha Besiktas'tan bir de Ortakoy'e yuruyeceksin." Ahhh.. iste anne olmak boyle bir sey :) Ama zaman gercekten cok cabuk akiyor.. Kizim 6 aylik oldu bile, gun gelecek birlikte Kizkulesi'nin karsisinda cayimizi yudumlarken, birlikte felsefe ve asktan bahsediyor olacagiz...

Guzel bir gunun keyifli demleri
Hayat, gozumuzu bir aciyoruz
bir kapiyoruz bitiyor
ki yeni baslangiclar olabilsin



1 comment:

  1. Ben de bir gün oğlumla Dolmabahçe'nin içindeki çay bahçesinde çay içip sanat ve aşktan konuşmayı arzuluyorum, biliyor musun.

    soulways yani, kelimeyi ABDli bir arkadaşımdan ödünç aldım, onun uydurması ama çok severim. soul, always..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...