My photo
a utopist, a green, a free soul, a liberal, a young (well let's say 'a new' rather than 'young') mother, a rebel, a thinker, a smiler, a wonderer, a note, a butterfly, a rainbow, a nymph, a kite, a wave, a breeze from the sea, a purple soul, a chocolate-addict, a lover...

Sunday 5 June 2011

Bebek arabasi


Normal bir hamilelik yasamadigimi onceden soylemistim. Kizima en uygun bebek arabasini bulmak icin ne vaktim vardi ne de uzun uzun dukkanlara gidip bebek arabasi deneyecek luksum. Erken dogum riskimin oldugunun surekli olarak bana hatirlatildigi hamileligimin 8 aylik gunlerinde Sarachane'ye gittik, ve hayatimda gordugum en kabiliyetli satici bana 'dakka 1 gol 2' demeden bana gore ingiltere'nin en iyi bebek urunleri firmasi olan ve Turkiye'de magazasi bulunmayan 'mamas and papas'in Urbo modeli bebek arabasini satti. Tabii sattigi kisi benim babam, cunku Delfina'min sevgili dedesinin hediyesi bebek arabamiz:)
Hani reklamda 'benim babam, Toyoto gibi adam' diyor ya, ben de bu reklamdan sonra 'benim babam Mercedes gibi adam' diyordum :) Nitekim babamin aldigi bebek arabasi da gercekten Mercedes gibi :)
Yalniz ingiltere'de hava hep soguk oldugu icin ve de arnavut kaldirimli yollari bulmak cok cok zor oldugu icin, tasarimin Turkiye'ye pek uydugunu soyleyemem. Gecen Cumartesi Bebek'te Bebek Festivali'ndeydik ve hava cok sicakti (nitekim beni gunes carpmis :( ) Delfi'nin de bebek arabasi siyah renk oldugu icin ve dizayndan dolayi bebek arabasinin icindeki sicaklik cok iyi korundugu icin Delfi icin baya bir endiselendim. Bugun uyandigimdaysa ebebek.com'da fiyati 249'dan 99 TL'ye inmis 4 kg agirliginda basit bir uc teker bebek arabasi bulup, aldim :) 
Bakalim nasil cikacak.

Ama bunun disinda mamas and papas urunlerini tavsiye ederim. Tabi bizim bebek arabasinin elestirmedigim yerleri yok mu, var. Biberon/bardak koyma yeri olsaydi daha iyi olabilirdi, esya koyma yerini bu kadar asagiya konumlandirmamis olsalardi iyi olurdu. On tekerlekler bazen kendi kendine kendini kilitliyor, ya da bazen yaglanmasi gerekiyor. Delfi buyudukce emniyet kemerini tek seferde deneyerek kiltlemek zor oluyor, cunku hem ipi kisa geliyor, hem de kilitleme sistemi iyi dizayn edilmemis. Ve de bebek arabasini surme cubugu tek butun bir parca olmaktansa iki kollu olsaydi daha rahat kullanilabilirdi.
O ya da bu sekilde gezelim de arac bahane :) Ama benim icin en onemli olan sey tabii ki ben ve Delfi gezdigimizde onun uyudugu zamanlarda onun tamamen yaslanip, rahat uyuyabilecegi bir bebek arabasinda yolculuk yapmak. Ne de olsa hersey onun icin ;)
Kucuksu Kasri, Mayis 2011
Damien ve Delfina

1 comment:

  1. Merhaba,
    Çok güzel ,uzun ve emek dolu bir yazı olmuş, teşekkürler.
    Oğlum için saatlerce araştırma yapmak zorunda kalmıştım :(
    Ben aşağıdaki siteleri önerebilirim, karşılaştırma yapmak için birebir.

    http://www.akakce.com/arama/?q=bebek+arabas%FD
    http://bebekurunleri.bebeksayfasi.com/category/15/0
    http://www.alve.com/c/177/bebek-arabasi.html?o=bebek+arabas%C4%B1

    iyi günler

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...